Du er altid velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com
eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Hvis du ikke finder svaret du leder efter, bedes du kontakte kundeservice via chatten på JYSK.dk, hvor vi har en svartid på under et minut. Hvis du ikke ønsker at benytte chatten, er du velkommen til at ringe. Uden for vores åbningstid kan du kontakte os via e-mail.
Vi glæder os til at hjælpe dig.
Velour - Antracit
Gardin i specialmål i
Dette stofgardin skræddersys, så det passer perfekt til dine vinduer. Det fås i bredder fra 25 til 500 cm og højder fra 25 til 350 cm. Her ser du vores stilrene antracit grå udgave, som skaber et moderne og sofistikeret look. Du kan vælge mellem flere stofkvaliteter, herunder flagdug, mørklægning og velour, hvor velour også har lyddæmpende og isolerende egenskaber. Montér gardiner i væg, karm eller loft.
Grå
Gardin i specialmål i
Dette lamelgardin 89 mm skræddersys perfekt til dine vinduer. Du kan få det i bredder fra 40-500 cm og højder fra 25-260 cm. Her ser du vores tidløse grå farve, der skaber et stilrent udtryk i hjemmet. Du bestemmer selv, om lamellerne skal samles til siden eller i midten. Gardinet kan betjenes med snoretræk, kædetræk eller en førerstang – placeret enten til højre eller venstre. Montér gardinet i væg, karm eller loft.
Støvet grøn mix - Dobbeltlag
Gardin i specialmål i
Plisségardin mørklægning easylift m/greb skræddersys efter dine vinduers mål og fås i bredder fra 45 til 180 cm samt højder fra 15 til 220 cm. Her ser du vores mørklæggende støvet grøn mix farve, som effektivt holder lyset ude. Du kan få dette gardin i klassisk enkeltlags plissé og honeycomb plissé med skjulte snore samt isolerende og lyddæmpende egenskaber. Plisségardinet har trinløs betjening og er fri for løsthængende snore. Det kan monteres på væg, i karm eller loft.
Latte
Gardin i specialmål i
Dette lamelgardin 127 mm mørklægning tilpasses præcist efter dine vinduers mål. Det fås i bredder fra 40-500 cm og højder fra 25-400 cm. Her ser du vores mørklæggende lattefarve, som effektivt holder lyset ude. Vælg om lamellerne skal parkeres i midten eller til siden, og om du vil have snoretræk, kædetræk eller førerstang. Gardinet kan betjenes i enten venstre eller højre side og monteres på væg, i karm eller i loft.
Hos JYSK vil vi gøre det nemt og trygt at købe gardiner – fra bestilling til levering og montering. Derfor har vi samlet svar på de mest stillede spørgsmål om levering, opmåling, montering og garanti.
Finder du ikke svar på det, du søger, er du velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Gardiner i specialmål afsendes inden for 20 hverdage fra bestilling. Xpress-gardiner afsendes inden for 3 hverdage. Du kan vælge gratis levering til en valgfri JYSK-butik eller til en GLS pakkeshop (gælder kun gardiner under 1,85 m i bredden). Ønsker du levering til hjemmeadressen, koster det fra 59 kr. for mindre gardiner. Ved bredere gardiner varierer fragtprisen fra 169 til 379 kr., afhængigt af bredden. Vi leverer i hele Danmark – også til ikke-brofaste øer (dog ikke Grønland og Færøerne). Læs mere i vores information om Levering og returnering.
Ved online køb står du selv for opmålingen, men du får hjælp til processen via vores [opmålingsvejledning]. Hvis du ikke selv ønsker at måle op, kan du booke et gratis besøg af en gardinbus, som både rådgiver om gardiner og står for opmålingen hjemme hos dig.
Ved køb online står du selv for monteringen. Du finder hjælp og gode råd i vores [monteringsvejledning]. Hvis du ønsker professionel montering, kan du bestille dine gardiner via et gratis besøg af gardinbussen og tilvælge montering som en ekstra service.
Du får 5 års garanti på alle gardiner i specialmål. Garantien dækker fabrikationsfejl og er opdelt i to perioder: År 1–2: Dækket af købelovens almindelige reklamationsret. År 3–5: Garantien dækker fejl på materialer og komponenter – dog ikke udgifter til montering, afmontering eller transport. Opdager du en fejl eller mangel, skal du kontakte os hurtigst muligt – og senest to måneder efter, du har opdaget fejlen.