Du er altid velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com
eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Hvis du ikke finder svaret du leder efter, bedes du kontakte kundeservice via chatten på JYSK.dk, hvor vi har en svartid på under et minut. Hvis du ikke ønsker at benytte chatten, er du velkommen til at ringe. Uden for vores åbningstid kan du kontakte os via e-mail.
Vi glæder os til at hjælpe dig.
Hvid
Sendes inden for 3 hverdage i
Xpress plisségardin m/snoretræk tilpasses efter dine vinduers mål og fås i bredder fra 70 til 140 cm samt højder på enten 130 eller 210 cm. Gardinet betjenes med snoretræk og fås i flere farver.Her ser du vores stilrene hvide udgave, som er lysreducerende og filtrerer lyset blødt. Gardinet er uden mørklægning. Det kan monteres på væg, i karm eller i loft, afhængigt af dine behov. Med vores Xpress-koncept afsender vi dit gardin på specialmål inden for 3 hverdag
Støvet grøn mix - Dobbeltlag
Gardin i specialmål i
Plisségardin Up and Down tilpasses præcist efter målene på dine vinduer og fås i bredder fra 20 til 160 cm samt højder fra 15 til 250 cm. Her ser du vores støvede grønne farve, der skaber en rolig og afdæmpet atmosfære. Gardinet fås i klassisk enkeltlags plissé eller honeycomb plissé med skjulte snore. Det monteres på væg, karm eller loft og har trinløs betjening, der giver fleksibel placering og gør det til en børnesikker løsning.
Sort
Sendes inden for 3 hverdage i
Xpress rullegardin m/stålkæde mørklægning laves i bredder fra 40 til 160 cm og en højde på 175 eller 210 cm. Her ser du vores mørklæggende sorte farve, som effektivt holder lyset ude.Gardinet betjenes nemt via klassisk snoretræk med stålkæde og du vælger selv, om det skal placeres i venstre eller højre siden. Det kan monteres i både væg, karm og loft. Med vores Xpress koncept sender vi dit nye gardin inden for 3 hverdage.
Hvid
Gardin i specialmål i
Dette rullegardin laves specifikt efter målene på dine vinduer, med bredder fra 20 til 300 cm og højder fra 20 til 300 cm. Her ser du vores stilrene hvide udgave, som er lysreducerende og filtrerer lyset blødt. Gardinet kan monteres på væggen, i karmen eller loftet. Nem betjening med kædetræk, som du kan vælge at placere enten i venstre eller højre side.
Hos JYSK vil vi gøre det nemt og trygt at købe gardiner – fra bestilling til levering og montering. Derfor har vi samlet svar på de mest stillede spørgsmål om levering, opmåling, montering og garanti.
Finder du ikke svar på det, du søger, er du velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Gardiner i specialmål afsendes inden for 20 hverdage fra bestilling. Xpress-gardiner afsendes inden for 3 hverdage. Du kan vælge gratis levering til en valgfri JYSK-butik eller til en GLS pakkeshop (gælder kun gardiner under 1,85 m i bredden). Ønsker du levering til hjemmeadressen, koster det fra 59 kr. for mindre gardiner. Ved bredere gardiner varierer fragtprisen fra 169 til 379 kr., afhængigt af bredden. Vi leverer i hele Danmark – også til ikke-brofaste øer (dog ikke Grønland og Færøerne). Læs mere i vores information om Levering og returnering.
Ved online køb står du selv for opmålingen, men du får hjælp til processen via vores [opmålingsvejledning]. Hvis du ikke selv ønsker at måle op, kan du booke et gratis besøg af en gardinbus, som både rådgiver om gardiner og står for opmålingen hjemme hos dig.
Ved køb online står du selv for monteringen. Du finder hjælp og gode råd i vores [monteringsvejledning]. Hvis du ønsker professionel montering, kan du bestille dine gardiner via et gratis besøg af gardinbussen og tilvælge montering som en ekstra service.
Du får 5 års garanti på alle gardiner i specialmål. Garantien dækker fabrikationsfejl og er opdelt i to perioder: År 1–2: Dækket af købelovens almindelige reklamationsret. År 3–5: Garantien dækker fejl på materialer og komponenter – dog ikke udgifter til montering, afmontering eller transport. Opdager du en fejl eller mangel, skal du kontakte os hurtigst muligt – og senest to måneder efter, du har opdaget fejlen.