Du er altid velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com
eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Hvis du ikke finder svaret du leder efter, bedes du kontakte kundeservice via chatten på JYSK.dk, hvor vi har en svartid på under et minut. Hvis du ikke ønsker at benytte chatten, er du velkommen til at ringe. Uden for vores åbningstid kan du kontakte os via e-mail.
Vi glæder os til at hjælpe dig.
Hvid blomster mønster
Sendes inden for 2-5 hverdage i
Xpress plisségardin up and down fås i bredder fra 50 til 130 cm og og kan vælges i en højde på 160 cm. Gardinet er i lysdæmpende enkeltlagsplissé. Du kan få plisségardinet i hvid med et fint mønster. Gardinet kan monteres i væg, loft eller karm. Med vores Xpress-koncept afsender vi dit gardin på specialmål inden for 2-5 hverdage.
Creme
Sendes inden for 2-5 hverdage i
Xpress rullegardin recycled m/motor fås i bredder fra 40–180 cm og højder på enten 150 eller 210 cm. Gardinet er dobbeltvævet, uden mørklægning og fremstillet af 100% genanvendt polyester. Du kan vælge mellem 5 farver. Her ser du vores udgave i farven creme, som giver et klassisk og tidløst look til indretningen. Gardinet kan monteres i væg, karm eller loft og justeres nemt. Gardinet er med motor og betjenes nemt via fjernbetjeningen, som kan tilkøbes sammen med gardinet. Montér gardiner i væg, karm eller loft.
Hvid
Gardin i specialmål i
Vores rullegardin mørklægning laves på mål, så det passer præcist til dine vinduer, med en bredde fra 20 til 300 cm og en højde fra 20 til 300 cm. Her ser du vores mørklæggende hvide farve, som effektivt holder lyset ude. Bemærk, at der stadig kan komme lidt lys ind gennem siderne af vinduet, selvom stoffet er mørklæggende. Gardinet betjenes med traditionelt kædetræk i venstre eller højre side og kan monteres i væg, karm eller loft.
Modehvid - Enkeltlag
Gardin i specialmål i
Plisségardin Up and Down tilpasses præcist efter målene på dine vinduer og fås i bredder fra 20 til 160 cm samt højder fra 15 til 250 cm. Her ser du vores modehvide variant, der skaber et elegant og tidløst udtryk. Gardinet fås i klassisk enkeltlags plissé eller honeycomb plissé med skjulte snore. Det monteres på væg, karm eller loft og har trinløs betjening, der giver fleksibel placering og gør det til en børnesikker løsning.
Hos JYSK vil vi gøre det nemt og trygt at købe gardiner – fra bestilling til levering og montering. Derfor har vi samlet svar på de mest stillede spørgsmål om levering, opmåling, montering og garanti.
Finder du ikke svar på det, du søger, er du velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Gardiner i specialmål afsendes inden for 20 hverdage fra bestilling. Xpress-gardiner afsendes inden for 3 hverdage. Du kan vælge gratis levering til en valgfri JYSK-butik eller til en GLS pakkeshop (gælder kun gardiner under 1,85 m i bredden). Ønsker du levering til hjemmeadressen, koster det fra 59 kr. for mindre gardiner. Ved bredere gardiner varierer fragtprisen fra 169 til 379 kr., afhængigt af bredden. Vi leverer i hele Danmark – også til ikke-brofaste øer (dog ikke Grønland og Færøerne). Læs mere i vores information om Levering og returnering.
Ved online køb står du selv for opmålingen, men du får hjælp til processen via vores [opmålingsvejledning]. Hvis du ikke selv ønsker at måle op, kan du booke et gratis besøg af en gardinbus, som både rådgiver om gardiner og står for opmålingen hjemme hos dig.
Ved køb online står du selv for monteringen. Du finder hjælp og gode råd i vores [monteringsvejledning]. Hvis du ønsker professionel montering, kan du bestille dine gardiner via et gratis besøg af gardinbussen og tilvælge montering som en ekstra service.
Du får 5 års garanti på alle gardiner i specialmål. Garantien dækker fabrikationsfejl og er opdelt i to perioder: År 1–2: Dækket af købelovens almindelige reklamationsret. År 3–5: Garantien dækker fejl på materialer og komponenter – dog ikke udgifter til montering, afmontering eller transport. Opdager du en fejl eller mangel, skal du kontakte os hurtigst muligt – og senest to måneder efter, du har opdaget fejlen.