Du er altid velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com
eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Hvis du ikke finder svaret du leder efter, bedes du kontakte kundeservice via chatten på JYSK.dk, hvor vi har en svartid på under et minut. Hvis du ikke ønsker at benytte chatten, er du velkommen til at ringe. Uden for vores åbningstid kan du kontakte os via e-mail.
Vi glæder os til at hjælpe dig.
Sort
Gardin i specialmål i
Rullegardin m/motor mørklægning tilpasses dine vinduers mål og kan fås i bredder fra 50 til 300 cm og højder fra 30 til 300 cm. Gardinet er elektrisk og batteridrevet og kan styres via en fjernbetjening eller en app. Montér rullegardinet i væg, karm eller loft enten med eller uden monteringsbar. Her ser du vores mørklæggende sorte farve, som effektivt holder lyset ude.
Off white
Sendes inden for 3 hverdage i
Xpress rullegardin recycled fås i bredder fra 40–180 cm og højder på enten 150 eller 210 cm. Gardinet er dobbeltvævet, uden mørklægning og fremstillet af 100% genanvendt polyester. Du kan vælge mellem 5 farver. Her ser du vores off white udgave, som giver et klassisk og tidløst look til indretningen. Gardinet kan monteres i væg, karm eller loft og justeres nemt med stålkædetræk. Gardinet kan i øvrigt også fås med plastikkæde eller motor.
Sand
Sendes inden for 3 hverdage i
Xpress rullegardin recycled med kædetræk fås i bredder fra 40–180 cm og højder på enten 150 eller 210 cm. Gardinet er dobbeltvævet, uden mørklægning og fremstillet af 100% genanvendt polyester. Du kan vælge mellem 5 farver. Her ser du vores sand udgave, som giver et klassisk og tidløst look til indretningen. Gardinet kan monteres i væg, karm eller loft og justeres nemt med plastikkæde. Gardinet kan i øvrigt også fås med stålkæde eller motor.
Mørk brun - Enkeltlag
Gardin i specialmål i
Plisségardin m/snoretræk giver et stilfuldt look til dit hjem. Gardinet tilpasses præcist dine vinduers mål og er tilgængeligt i bredder fra 25 til 180 cm samt højder fra 15 til 300 cm. Her ser du vores mørkebrune variant, der tilføjer dybde og varme til dit hjem. Gardinet fås både i klassisk enkeltlags plissé og honeycomb plissé med skjulte snore samt isolerende og lyddæmpende egenskaber. Gardinet betjenes med snoretræk, og kan enten monteres på væg, i karm eller loft.
Hos JYSK vil vi gøre det nemt og trygt at købe gardiner – fra bestilling til levering og montering. Derfor har vi samlet svar på de mest stillede spørgsmål om levering, opmåling, montering og garanti.
Finder du ikke svar på det, du søger, er du velkommen til at kontakte JYSK kundeservice på kundeservice@jysk.com eller på telefon 7080 8190 – vi sidder klar ved telefonen mandag-fredag 9-19 og lørdag 9-16.
Gardiner i specialmål afsendes inden for 20 hverdage fra bestilling. Xpress-gardiner afsendes inden for 3 hverdage. Du kan vælge gratis levering til en valgfri JYSK-butik eller til en GLS pakkeshop (gælder kun gardiner under 1,85 m i bredden). Ønsker du levering til hjemmeadressen, koster det fra 59 kr. for mindre gardiner. Ved bredere gardiner varierer fragtprisen fra 169 til 379 kr., afhængigt af bredden. Vi leverer i hele Danmark – også til ikke-brofaste øer (dog ikke Grønland og Færøerne). Læs mere i vores information om Levering og returnering.
Ved online køb står du selv for opmålingen, men du får hjælp til processen via vores [opmålingsvejledning]. Hvis du ikke selv ønsker at måle op, kan du booke et gratis besøg af en gardinbus, som både rådgiver om gardiner og står for opmålingen hjemme hos dig.
Ved køb online står du selv for monteringen. Du finder hjælp og gode råd i vores [monteringsvejledning]. Hvis du ønsker professionel montering, kan du bestille dine gardiner via et gratis besøg af gardinbussen og tilvælge montering som en ekstra service.
Du får 5 års garanti på alle gardiner i specialmål. Garantien dækker fabrikationsfejl og er opdelt i to perioder: År 1–2: Dækket af købelovens almindelige reklamationsret. År 3–5: Garantien dækker fejl på materialer og komponenter – dog ikke udgifter til montering, afmontering eller transport. Opdager du en fejl eller mangel, skal du kontakte os hurtigst muligt – og senest to måneder efter, du har opdaget fejlen.